fredag 21 november 2008

Skavlöten på kransarna


Har promenerat i Skavlöten idag. Solens låga strålar sken in genom trädkronorna som spotlights på stenar och mossa. Det var helt fantastiskt vackert! Jag ska designa dörrkransar i helgen och fick oerhört mycket inspiration. Jag vill ta fram många nyanser av skog på mina kransar. Jag ska jobba med fyra grundfärger, vit (snö och frost), grön (blad, barr & mossa), brun (stammar, bark & löv) och röd (bark, bär & himlen). Varje krans ska få en nyans, en grön krans, en vit krans, en brun krans och en röd krans. MasterGarden kommer att sälja dem från och med nästa vecka, det ska bli spännande att se hur det går. Jag undrar jag... det finns ju så många att köpa i affärerna överallt...

Inga kommentarer:

Dina kommentarer gör mig glad!

Dina kommentarer gör mig glad!