torsdag 29 januari 2009

Utetyger - kuddar, dukar

Bild fr Someshop.se

Dessa produkter har några fantastiska egenskaper. Nämligen att tygerna är vattenavstötande. All vätska stannar på tygets yta. Så egentligen är dessa produkter lika användbara inomhus, för oss som torkar upp en hel del utspillda vätskor efter våra småttingar. Jo, jag har väl också vällt ut ett och annat glas jag med.

Jag får många uppdrag att "trolla med en veranda eller balkong". Växter i all ära, men tyger kan komplettera oerhört. Förr var det svårt att hitta roliga produkter i rätt material, utan ville man göra någonting häftigt fick det bli att flytta in prylarna när regnet föll. Tyvärr kan det bli en hel del flyttande i vårat klimat. INred ute med utetyger. Det här är en produkt som jag gärna jobbar med!

Inga kommentarer:

Dina kommentarer gör mig glad!

Dina kommentarer gör mig glad!