torsdag 19 februari 2009

Rum & Trädgård - Kistamässan

Nu börjar det närma sig! Den 5 mars slår portarna upp för Rum & Trädgård, trädgårdsmässan i Kista, strax utanför Stockholm.

Förberedelserna pågår för fullt. Jag kommer att vara en extra hand för Carima Polz som håller i en av idéutställningarna samt står i monter C:07. Jag kommer att finnas i montern under hela mässan för att marknadsföra ett förstärkt samarbete mellan MasterGarden och Viggbyholms Blommor.

Jag hoppas att jag kanske ser någon av er där, det vore ju jätte kul!

3 kommentarer:

HelenJ sa...

Så trist att jag inte har möjlighet att åka dit. Jag ska till Trädgårdsliv i Malmö och Älvsjömässan, och sedan hinner jag inte mer...
Kanske ett annat år hoppas jag!

Anonym sa...

Åh, trädgårdsmässa. Jag längtar så efter säsongen :-)

Njut i din trädgård sa...

Helen
Jag ska också till Älvsjömässan, och då ska jag bara gå omkring och strosa. Fast förra året var det så extremt mycket folk så jag var inte sådär i lunka tempo - ska jag vara ärlig tyckte jag att det var lite skönt när jag kom ut i friska luften... Hoppas det kommer att jag får ut mer av mässan i år.
Malin - ja nu är det nära!

Dina kommentarer gör mig glad!

Dina kommentarer gör mig glad!