tisdag 24 mars 2009

Nordiska trädgårdar - here I come!


I monter A01-194 står MasterGarden tillsammans med Viggbyholms Blommor. I en fullpackad brummande, skakig, skruttig och opålitlig liten lastbil har jag skumpat idag.

Jag har frossat bland underbara härliga blommor på Årsta där vi gjorde en beställning imorse. Bellis, Kungsängsliljor, primula, vita ranunkler och mycket mer blev det.

Fixat och donat har vi gjort och imorgon fortsätter ett ganska tungt men mycket roligt arbete.

Kanske ses vi där!

7 kommentarer:

Vero sa...

Härligt. Jag ska iväg på Trädgårdsmässan senare i vår tänkte jag. Antar att det inte är den här... Hoppas det inte är den här... haha... Det är nämligen inte jag som sköter bokningen av biljetterna. Måste nog kolla upp det.

Som vanligt när man kommer in här så blir man ju hungrig... På att omge sig med vackra blommor samt MAT!

Tack för en titt i din fina blogg.

Anonym sa...

Hej Vännen

Vi ska inte till fjällen så ett besök i din monter vore skoj

kram HD

Marie//Tekla Maräng sa...

Vad härligt det låter att skumpa omkring i en lastbil fullproppad med blommor...
Jodå ska ta mig dit i morgon (torsdag).

gittan sa...

Nej det är lite väl långt. Men du visar väl bilder därifrån hoppas jag

Anonym sa...

Jag har besökt mässan några gånger nu, men i år ska jag ta en paus. Nu när helgen närmar sig ångrar jag mig förstås, särskilt som vintern behåller sitt grepp här.
Hoppas du får en skoj helg och att du bjuder på lite bilder därifrån sedan.

HelenJ sa...

Jag ska till mässan på lördag - hoppas jag hinner kika inom din monter. Vore kul att ses!
/Helen

Växthusmadam sa...

Hoppas du får det riktigt härlig på mässan, önskar att jag också skulle dit..... Ha det så bra där och ha en trevlig helg!
Växthusmadam

Dina kommentarer gör mig glad!

Dina kommentarer gör mig glad!