söndag 27 september 2009

Våran monter - på planeringsstadiet del 2


En tipi, i mindre modell får skapa rumsligheten. En tipi väljer jag för den coola och funktionella formens skull, dem klarar extrema väderförhållanden, man kan ha öppen eld i dem och dem är enkla att montera. Jag samarbetar med Tentipi i Sverige. Imorgon kommer Tentipin och jag är spänd av förväntan.

Förhoppningsvis mörklägger tipin en yta så att jag kan arbeta med belysningen på ett effektfullt sätt. Jag kommer att använda mig av produkter från In-Lite, dessa produkter använder jag på Homepartyn men även när jag är hos kunder för trädgårdsdesign.

2 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Är mässan nu i helgen som kommer?
Verkar var inspirerande och spännande med er planering inför mässan. Ha det gott:)

Sjabbig men chic sa...

Ja tipis (säger man verkligen så?) är hur coola som helst. Mysigt.

kram Lisa

Dina kommentarer gör mig glad!

Dina kommentarer gör mig glad!