måndag 28 september 2009

Våran monter - på planeringsstadiet del 3


När jag kom till mässhallen i morse kände jag mig ensam. Som tur var rusade mässpersonalen omkring och målade och fixade.

En tom vit monter. Jaha

Jag bar in mina saker i montern och placerade efter den ritning jag gjort. En vajer ordnades för tipin som ska upp imorgon. Sen var jag klar och lämnade hallarna med lite fler människor i rörelse.

Nu är alltså hyllor och bord på plats. Ser så hemskt trist ut...

Tipin kom enligt plan, men jag bemödade mig inte om att packa upp den utan det får bli en överraskning imorgon när den ska monteras.

2 kommentarer:

Maria Berg sa...

Låter spännnade det här var och när är mässan, nu denna veckan till helgen och i Stockholm eller?

Björkar underbart, MB

Ps. Till ett annat år kanske någon av mina bilder kan hjälpa dig i din monter.

OF SPRING AND SUMMER sa...

Ska bli roligt att se slutresultatet!! Hör av dig igen och visa lite bilder!! Ingrid

Dina kommentarer gör mig glad!

Dina kommentarer gör mig glad!