lördag 11 december 2010

Grapefrukt in the air


Har några skivor som fortfarande ligger och torkar i rumstemperatur. De jag kunde använda direkt knöt jag ihop med kanelstänger och hängde upp i ett av risen här hemma.

Så här blev det.






Några av tipsen ska jag också prova. Tack så hjärtligt allesammans för att ni delat med er!

I kransar
I julgrupper
På paketen
I granen
Staplade på varandra som en minigran
I fönstret med vita hjärtan
I glasvasen
Som girlang
I en gran-/tallkvist vid entrén
På krukorna

Jo, doften är ljuvlig!


8 kommentarer:

Handarbete/Pyssel sa...

Här ligger de i ugnen nu. Tack för inspirationen!

Alen Trädgård sa...

Åh så fint det blev:)) Ha det gott/Monne

Mia sa...

Åh så fina! Torkad grape har jag aldrig testat, mycket finare färg än apelsin. Måste iväg och handla, tack för tipset! :)

Kram Mia

Marie//Tekla Maräng sa...

Så fint det blev.
Kan nästan känna doften ända hit:)

Sjabbig men chic sa...

Oj, vad fint och oj, vad många tips! Nu blev jag också sugen på att torka apelsinskivor.

Kram Lisa

Bea sa...

Vackert och juligt blev det och många fina tips på användningen.
Ha en fin tredje advent! /Bea

LjuvligtLantligt sa...

DET måste jag göra imorgon!! :)
Kram Git

Lotta 8`) sa...

Tycker allt att du är bra på att pyssla, ligger låååångt före mig :)
Bra tips du fått på användningsområden, några norpar jag direkt, tänkt vad fint på paketen! Ja, det är tur att vi har våra bloggar :)

Ha en skön söndag ♥

Dina kommentarer gör mig glad!

Dina kommentarer gör mig glad!