torsdag 10 mars 2011

Rum & trädgård - trädgårdsmässan i Kista



Del 2 - Kuriosa




Påskprylar är ju lite kul! Kändes igen från förra året. Här hos PiriPiri köpte jag fjädrar förra året som jag sätter i vitt ris i år igen.


Hos 'Systrars Söta' var det tillbaka i tiden som gällde.






Som ett loppis - och det var just vad det var. Här trängdes folk bland prylarna.


Hos Ambiance var allt smakfullt presenterat. Shabby shic lever vidare.




... mycket prylar blev det...

Jag kikade mest från gångarna om jag ska vara ärlig. Suget att lyfta och känna infann sig aldrig.

Jo, hos 'Årstiden Stockholm' och 'Slottsträdgården i Ulriksdal' FÖRSTÅS!!! Det fortsätter jag med i nästa del.

Ha det gott sålänge!

1 kommentar:

Galtholmen sa...

Känner igen känslan från mässan som jag var på i våras... betraktade från gångarna. Inget nytt under solen.
Kram Ulrika

Dina kommentarer gör mig glad!

Dina kommentarer gör mig glad!